Wednesday, September 26, 2012

Extra Buttons ထည္႔လိုသူမ်ားအတြက္


ကၽြန္ေတာ္ ဒီတစ္ခါ သိၿပီးတဲ႔သူ လည္းရွိမယ္ မသိေသး တဲ႔သူ လည္းရွိမယ္။ ဒီေကာင္ေလးတစ္ခုနဲ႔မိတ္ဆက္ေပး ခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Windows Explorer Title Bar မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Extra Buttons ေလးေတြ ထည္႔ရေအာင္ဗ်ာ။ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္တဲ႔ Buttons ေလးေတြကိုပဲေရြးၿပီးထည္႔ႏုိင္သလို အကုန္လံုးလဲထည္႔လို႔ ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ျပရတာအဆင္ေျပေအာင္ အကုန္ လံုးကိုထည္႔ထားပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ ပါဝင္တဲ႔ Features ေလးကလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေကာင္းပါတယ္။ ေအာက္မွာ ဆက္ၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ပထမဆံုး ဖိုလ္ဒါေလးေတြရဲ႕ Transparency တန္ဖိုးေလးေတြခ်ၿပီး ဖိုလ္ဒါေလးကို ၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ။ ပံုမွာၾကည္႔လိုက္ပါ။
ဒါေလးကိုၾကည္႔လိုက္ပါ။ ဒါကကၽြန္ေတာ္ ဖိုလ္ဒါေလးေတြရဲ႕ Transparency ကို 50 % အထိေလွ်ာ႔ခ်ထား တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းပဲျပမယ္ဗ်ာ။ သံုးရတာလည္းလြယ္လို႔ပါ။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Box ထဲထည္႔တာေပါ႔ဗ်ာ။ ၾကည္႔ၾကည္႔ေပးပါ။ 
ကၽြန္ေတာ္ Mozilla ရဲ႕ ဒီ Button ေလးကို ႏွိပ္ပါမယ္။ ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါ။ 
 Mozilla ဒီလိုညာဘက္ေထာင္႔ကို ေရာက္သြားပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီ Buttons ေလးေတြကို မိမိတို႔ စိတ္ႀကိဳက္ Hot Key ေလးေတြထည္႔ၿပီး အသံုးျပဳႏုိင္ပါေသးတယ္။ Notification Area Icons ေလးေတြထဲ မွာ ဝင္ၿပီးဖြင္႔လို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ပံုေလးနဲ႔လဲျပထားပါေသးတယ္။

ဒီေလာက္ဆိုရင္ အသံုးျပဳမယ္႔ပံုကို သိေလာက္ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေန ရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
Extra Buttons



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment